Relatiebeheerder / bedrijfsadviseur

  • Vestigingsplaats

    Tilburg

  • Functie

    Relatiebeheerder / bedrijfsadviseur
  • Dienstverband

    32 - 40 uur per week
  • Werk-/denkniveau

    HBO/WO

Een keer praten over jouw carrièrekansen?

Laten we een kop koffie drinken!

  • Susanne de Kort

    HR Manager

  • Heb je een passie voor MKB en ben jij graag het eerste aanspreekpunt voor een eigen klantenportefeuille? Neem dan de volgende stap in je carrière bij Vermetten. 

    Wie is Vermetten?

    Deskundig, daadkrachtig en doeltreffend. Zonder gedoe. Dat is Vermetten. Wij zijn gevestigd in Gilze, Tilburg, Diessen, Roosendaal, Waalwijk, Made en Oisterwijk. Verspreid over deze vestigingen werken ongeveer 150 collega’s. Elk kantoor is kleinschalig en overzichtelijk waardoor iedereen elkaar goed kent. Mét de professionaliteit van een grote organisatie. Samen dragen wij de zorg voor onze MKB-klanten en voorzien wij ze van de juiste adviezen.

    Wat doe je als relatiebeheerder / bedrijfsadviseur?

    Je helpt jouw klantengroep bij hun financiële bedrijfsstrategie en vraagstukken. Die klantengroep bestaat uit MKB-bedrijven die behoefte hebben aan praktische ondersteuning en advies. Van bakkerij tot snelgroeiend internetbedrijf.

    Je vindt het niet alleen leuk om je klanten verder te helpen in hun ontwikkeling. Ook je collega’s begeleid je met veel plezier. Je ontwikkelt je buiten het accountancy vak door samen te werken met onze fiscalisten, loonadviseurs, vastgoedadviseur en financieel planners. Is er een interessant project waar je aan deel wilt nemen of heb je een goed idee voor een product, dienst of verbetering? Wij bieden je graag de ruimte om – samen met collega’s – hiermee aan de slag te gaan.

    Samengevat ziet jouw zakenpakket er als volgt uit:

    • Onderhouden van contact met jouw eigen klantenpakket;
    • Uitbouwen van je eigen klantportefeuille in de rol van zelfstandig adviseur;
    • Periodiek opstellen, analyseren en bespreken van managementrapportages;
    • Het signaleren en voorbereiden / uitvoeren van adviezen;
    • Samenstellen van complexere jaarrekeningen;
    • Begeleiden van collega’s bij het inrichten en uitvoeren van financiële administraties en samenstellen van jaarrekeningen;
    • Reviewen van door collega’s samengestelde jaarrekeningen.

    Wat bieden wij jou?

    Een baan waarin werkplezier en vrijheid centraal staan. Je komt binnen in een informele organisatie met een relaxte werksfeer waar we géén overwerkcultuur hebben.
    Wil jij nog doorstuderen? Wij betalen je studie en bieden je doorgroeimogelijkheden. Doorstuderen is overigens geen must.

    Verder bieden we jou:

    • Een marktconform salaris op basis van jouw werkervaring
    • Mogelijkheden om zowel parttime als fulltime te werken
    • 27 vakantiedagen op fulltime basis
    • Een gunstige studieregeling
    • Een goede pensioenregeling én een WIA-verzekering
    • Flexibele werktijden
    • Een bonusregeling bij het aanbrengen van nieuwe klanten
    • Een prachtig nieuw kantoor dat nét verbouwd aan de Ringbaan West in Tilburg

    Wie ben jij?

    Je houdt van vrijheid in je werk, spreekt de taal van de ondernemer en neemt graag het initiatief. Daarnaast vind je het interessant en leerzaam om ondernemers te helpen bij hun financiële bedrijfsvoering en collega’s te begeleiden bij hun ontwikkeling.

    Verder beschik jij over:

    • Minimaal een afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting van Finance & Control / Bedrijfseconomie of Accountancy;
    • Bij voorkeur een (bijna afgeronde) AA-opleiding;
    • Minimaal 5 jaar ervaring in een MKB samenstel adviespraktijk;
    • Ervaring als (beginnend) relatiebeheerder;
    • Voldoende ‘vlieguren’ om zelfstandig te werken en collega’s te kunnen begeleiden.

    Solliciteren of meer informatie?

    Ben je meteen enthousiast geworden na het lezen van deze vacature, stuur dan direct je cv via de solliciteerbutton hieronder. Wil je liever eerst vrijblijvend onze koffie komen proeven? Stuur dan een appje naar onze HR manager Susanne via 06 28 74 42 63 .

    Vermetten accepteert geen acquisitie door middel van het ongevraagd voorstellen van kandidaten door bureaus of personen die geen overeenkomst met ons hebben gesloten. Alle ongevraagd toegezonden cv’s zullen gezien worden als eigendom van Vermetten, zonder dat daar een fee aan verbonden zit. Dit geldt ook voor cv’s die direct naar managers/directieleden gestuurd worden zonder voorafgaand contact op te hebben genomen met onze HR afdeling.

    Snel persoonlijk contact?

    WhatsApp ons