(gevorderd) Assistent accountant controlepraktijk

  • Vestigingsplaats

    Gilze

  • Functie

    (gevorderd) Assistent accountant controlepraktijk
  • Dienstverband

    32 - 40 uur
  • Werk-/denkniveau

    HBO/WO

Een keer praten over jouw carrièrekansen?

Laten we videobellen!

  • Susanne de Kort

    HR manager

  • Sunny van Hoesel

    HR adviseur

  • Marike van de Lindeloof

    HR officer

  • Deskundig, daadkrachtig en doeltreffend. Zonder gedoe. Dat is Vermetten. Wij zijn gevestigd in Gilze, Tilburg, Diessen, Roosendaal, Waalwijk en Made. Verspreid over deze vestigingen werken ongeveer 150 collega’s. Elk kantoor is kleinschalig en overzichtelijk waardoor iedereen elkaar goed kent. Mét de professionaliteit van een grote organisatie. Samen dragen wij de zorg voor onze MKB-klanten en voorzien wij ze van de juiste adviezen.

    Ons team

    Op iedere locatie én over alle locaties heen vormen we een hecht team, waarin professionaliteit en plezier hand in hand gaan. We vinden het belangrijk om onze klanten te ontzorgen en hen van juiste adviezen te voorzien. Dat doen we door het beste van twee werelden te combineren. De flexibiliteit en snelheid van een klein kantoor, gecombineerd met de expertise van een grotere organisatie.    

    Het auditteam van Vermetten in Gilze bestaat op dit moment uit 8 professionals. Een mooi aantal, dat we graag verder uitbreiden met een nieuwe collega voor de functie van assistent accountant.  

    Ons aanbod

    Uiteraard is het belangrijk om te weten wat de functie van assistent accountant bij Vermetten inhoudt. Dat vertellen we je dan ook graag. Wij hebben het echter eerst liever over wat we jou te bieden hebben en hoe wij het verschil maken.

    Dat verschil maken we met onze cultuur. Zonder gedoe is de kapstok voor onze samenwerking en omgang met elkaar en met onze klanten. Ongedwongen, altijd professioneel en met ruimte voor eigen keuzes in je carrièrepad. Het gaat tenslotte om jouw werkplezier en ontwikkeling. Jezelf ontwikkelen en successen realiseren is in onze ogen vooral ‘één keer vaker opstaan dan dat je valt’. Zo simpel als dat.

    Daarbij vinden we het belangrijk om het gezellig met elkaar te maken gedurende een werkdag én jou vanaf je eerste werkdag zoveel als mogelijk te betrekken bij het brede palet aan werkzaamheden in onze auditpraktijk. Zo ga je vanaf dag één mee naar onze klanten. Je leert zo direct verschillende bedrijven en branches kennen en krijgt een gevoel bij waar wij het allemaal voor doen: onze klanten.  

    “Zonder gedoe…dát is de kapstok voor onze samenwerking en omgang met onze klanten”

    Jouw profiel

    Je wordt blij van het bezoeken van diverse klanten en bent nieuwsgierig naar wat hen drijft. Het analyseren van bedrijfsprocessen en risico’s is jouw kracht en je wilt daarin jezelf graag ontwikkelen. Je bent het financieel geweten van onze klanten en bent dan ook integer en assertief. De combinatie van werken en studeren past bij jou en je hebt de discipline om je vast te bijten in het behalen van je studie tot Registeraccountant.

    Jouw werkzaamheden zijn divers, en bestaan onder andere uit:

    • In kaart brengen van administratieve processen;
    • Testen van interne beheersingsmaatregelen;
    • Uitvoeren van controlewerkzaamheden (interim en eindejaar);
    • Gesprekken voeren met en bij de klant om informatie te vergaren;
    • Een eerste aanzet doen om bedrijfsprocessen te verbeteren;
    • Dossiervorming.

    Om de functie op een juiste wijze te kunnen uitvoeren heb je een afgeronde hbo opleiding of universitaire opleiding Accountancy.

    Kennis maken

    Ben je enthousiast geworden van ons profiel én de vacature? Dan maken we graag kennis met je. Solliciteren gaat het eenvoudigst door het sturen van je CV en persoonlijke motivatiebrief via onderstaande knop. Wil je graag meer weten over de functie en/of over Vermetten? Neem dan contact op met Sunny van Hoesel, HR adviseur, via 0161 - 45 60 56.

    Snel persoonlijk contact?

    WhatsApp ons