Administratief medewerker / receptionist(e) Made

Deskundig, daadkrachtig en doeltreffend. Zonder gedoe. Dat is Vermetten & De Wolf. We zijn gevestigd in Oisterwijk en Made en onderdeel van Vermetten | accountants en adviseurs. Met circa 140 professionals over 9 vestigingen in Brabant is Vermetten actief in het midden- en kleinbedrijf, de non-profit en de agrarische sector.

Ons team

Op iedere locatie én over alle locaties heen vormen we een hecht team, waarin professionaliteit en plezier hand in hand gaan. We vinden het belangrijk om onze klanten te ontzorgen en hen van juiste adviezen te voorzien. Dat doen we door het beste van twee werelden te combineren. De flexibiliteit en snelheid van een klein kantoor, gecombineerd met de expertise van een grotere organisatie.    

Het team van Vermetten breiden we graag uit met een collega voor de functie van administratief medewerker / receptionist(e). Een afwisselende functie, waarbij je financieel administratieve en secretariële werkzaamheden combineert én het eerste aanspreekpunt bent voor bezoekers.

Ons aanbod

Uiteraard is het belangrijk om te weten wat de functie inhoudt. Dat vertellen we je dan ook graag. Wij hebben het echter eerst liever over wat we jou te bieden hebben en hoe wij het verschil maken.

Dat verschil maken we met onze cultuur. Zonder gedoe is de kapstok voor onze samenwerking en omgang met elkaar en met onze klanten. Ongedwongen, altijd professioneel en met ruimte voor eigen keuzes in je carrièrepad. Het gaat tenslotte om jouw werkplezier en ontwikkeling. Jezelf ontwikkelen en successen realiseren is in onze ogen vooral ‘één keer vaker opstaan dan dat je valt’. Zo simpel als dat.

Daarbij maken we het graag gezellig met elkaar gedurende een werkdag. Een kopje koffie op thee voor elkaar halen, even het weekend evalueren en elkaar helpen waar nodig. Het klinkt zo eenvoudig en juist déze kleine dingen maken een wereld van verschil. 

“Zonder gedoe…dát is de kapstok voor onze samenwerking en omgang met onze klanten”

Jouw profiel

Als visitekaartje van onze vestiging in Made voel je goed aan waar bezoekers behoefte aan hebben en speel je hier handig op in. Voor het afhandelen en doorverbinden van telefoontjes ben jij de aangewezen persoon.

Je bent bekend met het werken onder deadlines en vindt het een sport om de financiële administraties van onze klanten zo slim mogelijk te verwerken. Gezien je ervaring vind je al snel je weg binnen de diversiteit aan boekhoudingen én weet je deze werkzaamheden goed te combineren met je ondersteunende rol aan de receptie.

Je ondersteunt je collega’s namelijk met diverse administratieve werkzaamheden, zoals het opstellen en controleren van brieven, postverwerking en archiveren. Enkele facilitaire zaken, zoals het coördineren van de schoonmaak van ons kantoorpand, zijn tevens bij jou ondergebracht. Om deze diversiteit aan werkzaamheden in goede banen te leiden ben je dan ook stressbestendig, assertief, zorgvuldig, zelfstandig, vriendelijk en tactvol. 

Om de functie op een juiste wijze te kunnen uitvoeren heb je minimaal enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie. Ervaring met het verwerken van financiële administraties van A tot Z is een vereiste. Het is een pré als je deze ervaring hebt opgedaan binnen de accountancybranche.   

Heb je deze ervaring niet? Dan vragen wij je onze website in de gaten te houden voor nieuwe vacatures waarbij specifieke werkervaring niet noodzakelijk is.

Kennis maken

Ben je enthousiast geworden van ons profiel én de vacature? Dan maken we graag kennis met je. Solliciteren gaat het eenvoudigst door het sturen van je CV en persoonlijke motivatiebrief via onderstaande knop. Wil je graag meer weten over de functie en/of over Vermetten? Neem dan contact op met Susanne de Kort, HR adviseur, via 0161 45 60 56.

Informatie

  • Functie

    Financieel administratief medewerker

    • 36 - 40 uur
  • Locatie

    Made